Buscador de libros

Busqueda avanzada
El tresor del Cap de Creus: portada
  • N° páginas : 256
  • Medidas: 150 x 230 mm.
  • Peso: 388 gr
  • Encuadernación: Tapa blanda
Descargar Ficha Enviar Ficha

El tresor del Cap de Creus PALOL, SERGI

Ho sap tothom, i és profecia.

Colección:
PRINCIPAL DELS LLIBRES
Materia BIC:
OBRA DE MISTERIO Y SUSPENSE
Materia BIC:
Aventura histórica
Edad recomendada:
Para lectores emergentes/principiantes/incipientes (adultos)
ISBN:
978-84-938978-4-0
EAN:
9788493897840
Precio:
20.19 €
Precio con IVA:
21.00 €

¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

 

Sinopsis

Marta, una brillant estudiant universitària, està passant per un mal moment. La relació amb la seva mare, Catalina, periodista d'investigació, és un desastre i per acabar d'arreglar-ho, la Marta acaba de tallar amb la seva parella. La seva sort sembla que canvia quan rep una beca de la Facultat de Geografia, amb la condició que acabi la seva tesi el més aviat possible. Posa rumb cap al Port de la Selva, a la Costa Brava, on viu el seu avi, per trobar una mica de pau i concentració. Però res més lluny del que li espera a l'idíl·lic poblet on va passar la seva infantesa.


Allà la Marta descobrirà que el passat familiar està marcat per les traïcions i els secrets. uns versos d'en J.V. Foix la posen sobre la pista d'un tresor medieval ocult al monestir de Sant Pere de Rodes, un tresor misteriosament relacionat amb les aventures d’infància sobre lladres i espies que explica el seu avi Pere. La Catalina, al seu torn, comença a descobrir una trama que enfonsa les seves arrels a la Guerra Civil. Mare i filla, sense saber-ho, desvetllaran un obscur enigma del passat que amenaçarà amb destruir la seva família i la Marta comprendrà que el que s'hi juga és la seva pròpia vida.

Autor: Palol Gratacós, Sergi

Sergi Palol (1976) vive en Girona. Posee un postgrado en Derecho especializado en Geografía y Medio Ambiente, e imparte clases en la Universidad de Girona. El tesoro del viento es su primera novela.

Libros relacionados


Otras im�genes del libro