Buscador de libros

Busqueda avanzada
ELS MUSCLOS: portada
  • N° páginas : 20
  • Medidas: 150 x 200 mm.
  • Peso: gr
  • Encuadernación: Grapado
Descargar Ficha Enviar Ficha

ELS MUSCLOS GRESSIER,ALBERTO

Alberto Gressier ens proposa 12 receptes senzilles i saboroses amb aquest ingredient

Editorial:
Ilustrador:
JOVER ARMENGOL, LLUISA
Colección:
PRODUCTES DE MERCAT - CAT
Materia BIC:
Cocina general y recetas
ISBN:
978-84-946112-6-1
EAN:
9788494611261
Precio:
6.68 €
Precio con IVA:
6.95 €

¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

 

Sinopsis

“I com es fa un llibre amb receptes de… musclos? Em va contestar que ja en tenia 13 plats diferents, però que en podia inventar moltíssims més. Sí, sí, tots de musclos! I és que el musclo ja era un aliment present en els assentaments celtes a les costes gallegues… Anant als nostres temps, però, per a molts de nosaltres els musclos sovint han estat un plat amb regust d’estiu, aquella aroma de vapor i llorer..., amb sabor de mar i d’escalfor del sol .”

Autor: Gressier, Alberto

Alberto Gressier, Chef del restaurant El Sot del Morer de Sant Pol de Mar.

 Els inicis d'Albert Gressier se situen a El Bulli, en l'època del francès Jean Paul Vinay. Malgrat totes les influències que va rebre de l'alta gastronomia, els seus passos es van encaminar cap a la cuina mediterrània clàssica, sense oblidar les arrels franceses i alemanyes heretades de la tradició familiar.
 La seva carta està basada en les receptes de tota la vida, amb una certa interpretació actual però "sense sorpreses ni extravagàncies", amb plats sempre de temporada basats en els productes naturals del Maresme.


Otras im�genes del libro