Buscador de libros
Busqueda avanzadaPrimer capítulo / Extracto
- N° páginas : 95
- Medidas: 210 x 210 mm.
- Peso: gr
- Encuadernación: Rústica
Sergi Mas. Comiat diferit GALVEZ-RHEIN, LAURA
Un fotollibre dedicat a Sergi Mas, un dels grans artistes del segle XX, enfocat en el moment de deixar el seu històric taller a Aixovall (Sant Julià de Lòria, Andorra).
¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana
Sinopsis
Sergi Mas és un dels artistes per antonomàsia del Principat d’Andorra. Nascut a Barcelona el 1930, va formar-se a l’Escola d’Arts i Oficis de la Llotja de la ciutat i al Poble Espanyol de Montjuïc. El 1957 s’establí a Andorra, on ha destacat com a escultor, ceramista, pintor, gravador i un llarg etcètera de disciplines artístiques. Després de gairebé sis dècades, el 2017 abandonà el seu històric taller a Aixovall (Sant Julià de Lòria). Aquest fotollibre neix com una crònica en imatges dels darrers moments de Sergi Mas al seu taller i de la perspectiva del canvi, quatre primaveres després, des de la laurediana plaça de la Germandat: un homenatge a l’home que es defineix com a obrer de les belles arts a través de la mirada d’una de les joves artistes emergents d’Andorra.
Autor: Gálvez-Rhein, Laura
Laura Gálvez-Rhein es va graduar en Fotografia a l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya el 2019 i es va especialitzar en Creació i Reflexió Fotogràfica al mateix centre. Va estudiar Documental i Fotoreportatge a la Universitat d’Art i Ciències Aplicades de Hannover (Hochschule Hannover), que va aprofundir cursant Reportatge Documental de Proximitat a l’IEFC. Explora temes centrats en l’autoconeixement i la introducció de noves tècniques, basant-se en la mutació de la percepció i del material, interessos que van donar lloc als projectes Parasomnia (2017-2019) i Metasomnia, those which were good failed too (2019). En l’àmbit documental, treballa la temàtica social amb un enfocament antropològic, i s’interessa especialment per la identitat sotmesa a la memòria individual, col·lectiva i històrica. La seva aproximació emocional a tot allò que tracta l’allunya de vegades dels preceptes acadèmics del reportatge i la fotografia documentals. Viu la imatge com una eina per expressar-se lliurement en combinacions i de maneres infinites.